Colossus Collection - 7 in 1
Colossus Collection – 7 in 1 brings together seven complete games from different franchises, offering a variety of puzzle, strategy, and adventure experiences in one package. The collection includes the Cube franchise, featuring Cube Airport, Cube Farmer, and Cube Railway. These games focus on block-based puzzles where players strategically build and connect paths, railways, crops, and runways to complete each challenge in minimalist and relaxing environments. Also included are the two games from the sCATch franchise: sCATch: The Painter Cat and sCATch 2: The Painter Cat. In these games, you control a painter cat who must color entire mazes, combine colors, use special items, and solve increasingly complex puzzles to find the exit. Rounding out the collection are Dobo’s Heroes, a puzzle-platformer where you use special abilities to overcome obstacles and reach the goal of each level, and LoBlocks, an arcade-style game focused on breaking blocks and progressing through challenging stages. Colossus Collection – 7 in 1 is ideal for players looking for variety, smart challenges, and accessible gameplay, bringing multiple franchises together in a single collection for Xbox.