Big Adventure: Trip To Europe
This is the biggest trip in Europe, where you will visit 10 countries and 24 cities. You will see ancient castles, natural objects, beautiful city streets, museums and various architectural objects. - visit the streets of Piedmont - see the Trevi Fountain and the Castel Nuovo castle in Italy - visit the Meteora monasteries, the National Museum of Athens and the Acropolis in Greece - visit the Algar Waterfalls and Alcantara Bridge in Spain - take a ferry across the Mediterranean Sea - fly by plane across three seas - fly in a hot air balloon to Germany, and take a comfortable train to France You will find many scenes with a fascinating hunt for hidden objects and interesting minigames.