Detective Girl: The Case of Immortality
Return to Renaissance Florence and uncover an ancient secret of immortality. After a great war more than a decade ago, Europe lies in ruins, struggling to rebuild. In the heart of Florence, Italy, an ancient secret of immortality is buried deep within the city’s veins. A shadowy web spun over centuries, now slowly unraveling. Is the fabled salvation a blessing... or a curse? One day, you encounter a mysterious girl with snow-white hair and beauty eyes like a witch’s. From that moment, the gears of fate begin to turn.