Trails and Traces: The Tomb of Thomas Tew
In 1695, Tew and his fellow pirates pursued a Mughal ship. His ship, The Amity, attacked the ship, the Fateh Muhammed. Tew was disemboweled by a cannon shot, and died instantly. Or did he? Present day. Detective James Labbett takes a missing persons case, which unexpectedly leads to an adventure of discovering the truth of what happened to the pirate Thomas Tew, but he isn't the only one who has an interest... Use your sleuthing skill and any means necessary to uncover information. Features * Point-and-click adventure inspired by the classics. * Megaphone tap unsuspecting people for clues and fun. * Original soundtrack and jukebox mode. * An extra dose of humor!