WWE 2K23 SuperCharger for Xbox One
This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. The WWE 2K23 SuperCharger puts the biggest Legends in the WWE Universe in your hands. Unlock ALL WWE Legends available at launch, including The Ultimate Warrior, Goldberg, Trish Stratus, and Hollywood Hogan, as well as throwback arenas such as Halloween Havoc ‘97, RAW 2005, SummerSlam ‘88, and more! The WWE 2K23 SuperCharger is included as part of the Season Pass, and the Season Pass is included in the WWE 2K23 Deluxe Edition and Icon Editions.