Coatsink, Thunderful PublishingStrategy
The contents of the bundle will be unlocked on the bundle's release day Explore everything the ISLANDERS series has to offer, see infinite isles and capture the moment in style. Included: ISLANDERS: New Shores - Build your island retreat in a calm, minimalist world with exciting new features that keep the classic charm while inspiring fresh creativity. ISLANDERS (Classic) - A minimalist strategy game about building cities on colorful islands. Explore an infinite number of ever-changing new lands, expand your settlements from sprawling villages to vast cities and enjoy the relaxing atmosphere. ISLANDERS: New Shores Photo Filter Pack - Add new layers to photo mode with 10 fresh filters to capture the moment with.