Sanity of Morris
"Dad’s urgent message, these documents… They don’t match up. Start thinking John. Build a case, write it down." Unnatural events are taking place in small-town Greenlake. A bloodcurdling Psychological Horror Detective. Move around unseen, outmaneuvering your enemies. Search for hidden clues to find your father. Discover YOUR version of the truth. Could there be aliens in Greenlake? Gameplay Using your flashlight reveals the vital clues you need, but risks you being seen. The game combines elements of stealth games with detective-adventure and psychological horror for a gripping story. Story After years of next to no contact, Johnathan Morris arrives in the isolated town of Greenlake to check up on the mental state of his father. Nothing is as he expected it to be. There are deadly forces at work that don’t want John snooping around. Equipped with nothing more than a flashlight and a notebook, it is up to you to step into the shoes of Johnathan and tell fact from fiction.