Regalia: Of Men and Monarchs - Royal Edition
Regalia: Of Men and Monarchs is a tactical RPG about the restoration of a fallen kingdom to its former glory. Embark on an adventure that will remind you of your best jRPG experiences - assemble a party of valiant individuals, manage your realms, forge alliances, and vanquish your foes in challenging turn-based combat! After your father’s passing you inherit a wondrous land far, far away... There’s a catch, however, your realm is drowning in terrible debt. Now, through some good old-fashioned adventuring, you have to return your family seat to its long gone greatness! The Royal Edition includes additional in-game content and The Unending Grimoire DLC. - Traverse through lands of robust turn-based battles, diverse quests and distinct bosses. - Bond with dozens of colorful, fearless characters who will help you in your journey. - Tons of humor and a fair amount of epicness; Samurai dwarves?! - Hours of demanding gameplay that bring back the best jRPG memories.