BAHAMUT AND THE WAQWAQ TREE
Dive into Arabian mythology Discover a once-thriving ocean, now tainted by enigmatic dark entities. Your quest: decipher the mystery and rekindle the ocean's radiant light. Bahamut and the Waqwaq Tree is a 2D adventure game deeply rooted in Arabian mythology. Dive into Ma'een, a stunning underwater realm. Once a thriving ocean, Ma'een is now corrupted by dark entities. Explore the Cosmic Sea : From vibrant, ecosystems of plants and coral, to decaying ruins of an ancient civilization, explore the vast expanse of the cosmic sea, Ma'een through smooth, seamless swimming. As you delve deeper into the depths of Ma'een, encounter more challenging environments and darker corruption. A Light in the Darkness: After Ma'een is corrupted, it's up to you to harness the power of the light to illuminate the dark ocean. Shield yourself from lurking dangers in the depths, and dispel dark entities to restore the ocean's radiance. Solve Ancient Mysteries: Decipher ancient relics and inscriptions, solve puzzles rooted in ancient ruins, and uncover the secrets of an old, forgotten kingdom.