Icy Gifts 2
Santa was flying to deliver presents when he got distracted and crashed into the ocean! Now Santa and all the gifts are frozen and drifting among icy waters. To thaw Santa and save the presents, you must trigger chain reactions using balls with unique abilities. Combine effects, plan your moves, and watch the ice shatter in spectacular ways! Unlock powerful super abilities, collect coins to buy them, and use frozen gifts to upgrade your powers and strategies. Can you master the chain reactions, melt the ice, and save Santa before it’s too late?