Crisis Wing
Push your shoot’em up skills to the limit in nostalgic pixel art style as you launch into Crisis Wing, lovingly crafted to recall the frantic action of arcade classics! Featuring 7 vertical scrolling stages, upgradeable weapons and cooperative multiplayer, Crisis Wing combines modern gameplay advancements with nostalgic presentation, enriched by a ricking FM soundtrack and CRT filters for a genuine old-school vibe. From enemy swarms to screen-filling boss battles, Crisis Wing offers a daunting challenge while remaining accessible to newcomers. Practice mode lets you replay stages with infinite lives. Score Attack and Boss Rush bonus games further extend the experience with unique levels and bosses. Are you ready for takeoff?