Get ready for two unique puzzle experiences in one ultimate digital store package! Master your physics-based driving skills in Do You even Forklift?, a silly, Ghibli-inspired adventure where you solve logic puzzles using an elegant Japanese forklift. Then, clock into Before Exit: Supermarket, a tense roguelike walking simulator where you must meticulously clean up and close shop before heading home. Grab this bundle today and seamlessly switch between lighthearted automotive chaos and atmospheric workplace mystery whenever you want.