Next of Kin: Fidelity
Do you remember your worst nightmare? In Next of Kin: Fidelity, you follow Bjorn, a man haunted by a past that refuses to let go. A single event from his childhood still clings to him like a shadow. Every night, he wakes up drenched in sweat, trapped in the same nightmare over and over again. But what is it that's haunting him – and how, or who, can set him free? As a player, you’re encouraged to explore every corner of the world. The more you interact with your surroundings, the more pieces of the story you'll uncover. Next of Kin: Fidelity is a deeply emotional journey lasting 2–4 hours, featuring pixel art, atmospheric music, and a strong focus on storytelling.