Wizards of Brandel
The young wizard Darius loses his house after he fails to make a loan repayment, and ends up living for free in the house of a wanted sorcerer! As he meets a female swordsman who has absolutely no sense of direction, and a plant girl who shrivels up immediately if she doesn't drink enough water, fate decrees to end up traveling together. Where will the quarrels over differing principles lead to? Unleash continuous attacks with Limit Burst in turn-based battles and form partnerships with the Familiar Spirits! The Magic Lab lets you power up your skills and you can also enjoy setting fields, dowsing areas, and visit side-job rooms to get items at the Magical Garden! Furthermore, explore towns and secret dungeons, experience all the achievements you know and love, such as weapon strengthening, item crafting, and the arena!