Lost & Found Agency Collector's Edition
Solve mystery of missing antiques. Get orders from the detective agency "Lost and Found Agency" to search for missing objects and go to fascinating locations full of riddles and mysteries. Explore dangerous places, decipher clues and uncover the secrets leading to the solution. Find the missing objects and solve the crime, confirming your abilities and intuition. This is a Collector's Edition filled with exclusive bonuses that you won't find in the standard version. The Collector's Edition includes: - 8 extra locations ! - 8 extra mini-games! - Find even more objects for your collection!