The Vale: Shadow of the Crown
The Vale: Shadow of the Crown is a story driven, action-adventure that utilizes the full potential of 3D audio and haptic controller feedback to deliver visceral gameplay that shatters the barrier between player and character. As an audio based game, The Vale sets out to breathe new life into medieval combat and provide a truly novel experience for visually impaired and sighted gamers alike.