Castle of no Escape 1+2 Bundle
Castle of no Escape 2-in-1 pack of 2 games! Explore 6 x 6 x 6 = 216 rooms of randomly generated hazards and enemies while collecting the necessary artefacts. Refer to the both games' descriptions for full info about each of them.