Grizzly Bear is Hungry - Xbox Series X/S
Grizzly Bear is Hungry is the fourth installment in the charming Is Hungry series. Join a ravenous grizzly bear on a wild adventure to stock up on food before winter hits! Roll through forests, smash through obstacles, defeat pesky enemies, and shake down trees to gather every last bite. Only by eating enough can this bear settle in for a cozy, worry-free hibernation. It's a feast-or-freeze kind of journey—are you ready to help him get his fill? Grizzly Bear is Hungry is a 2d Platformer with retro pixel art style. Enjoy a casual, simple and charming adventure where you control a bear with the power to do a powerful rollout, strong enough to defeat enemies and shake trees! Use wisely your power to gather all types of food. The more you play, the closer you get to winter! The scenery will change with the seasons, going from a forest full of greenery, to a forest taken by the orange color, with leaves drying and falling, up to the point where snow starts to fall. Will you be able to stock up enough food to hibernate without worries?