DreadHaunt
DreadHaunt is a survival horror and deception game that can be played solo or in multiplayer. While designed with multiplayer in mind, a single-player story mode reveals the chilling origins of the supernatural events from a decade ago. Set on a forsaken island off Jakarta’s northern coast, a place steeped in arcane energy and unsolved mysteries, you will face anomalous entities, cursed objects, and strange phenomena that modern science cannot explain. Using specially designed tools infused with ancient amulets, you’ll confront these exotic creatures and spiritual threats. As a member of a covert containment agency comprising scientists, exorcists, and believers your mission is to locate and secure cursed items believed to fuel the island's paranormal activity. But danger doesn’t just come from the supernatural; one of your team members may fall victim to possession, threatening your mission from within. Explore the eerie island, customize your character, and choose how you’ll communicate and confront the dangers that await. Team up with fellow agents to survive, uncover the island’s secrets, and stop the evil forces at play. DreadHaunt—where every decision matters, and survival depends on trust.