Dreamless Girl Deluxe Edtion Plus
Welcome to a game that combines visual novel elements with side-scrolling bullet hell shooting. During the day, you'll experience the protagonist's school life from her perspective. At night, you transform into a secret operative, piloting the Dreambreaker through various dreamscapes. To find her missing sister, the protagonist Mu Deng dives into different dreams every night, searching for the clues her sister left behind. Along her journey, she meets various companions and gradually uncovers the secrets behind her sister's disappearance. The story is brought to life with a wealth of beautiful CGs and 2D Live illustrations, vividly depicting the relationships between the girls. Each character is brought to life through these dynamic illustrations, from their daily interactions to key plot moments, providing an immersive visual experience for players. The characters' expressions and movements are meticulously designed, capturing every emotional moment. The game's core mechanics are dodging and grazing bullets. When faced with dense bullet hell attacks, precise dodging allows you to pass through the bullets safely. Each successful dodge and graze not only lets you avoid attacks but also accumulates energy. This energy can be used to release powerful attack skills, turning the tide of battle and delivering devastating blows to your enemies. Besides traditional bullet hell attacks, the game features various special challenge stages. These stages not only test your operational skills but also require strategic thinking. Each challenge stage has its unique gameplay and mechanics; some may require you to eliminate all enemies within a time limit, while others might ask you to kill specific enemies at certain times and locations. Clearing these stages allows you to unlock various powerful skills, further enhancing your machine's capabilities, giving you a significant edge in battles. For instance, some skills can increase your attack power, making each attack more deadly; others can enhance your survivability, making you more resilient against tough foes. Some skills offer special abilities, such as instantaneously clearing all bullets or delivering wide-range attacks. Through continuous challenges and upgrades, your machine will grow stronger, allowing you to face more formidable enemies and tougher challenges. Deluxe Edition includes character skinpackage "Rose-hued Uniforms" &"Sweet Strike", includes two skins each for characters Mu Deng, Plague Nun, and ZZ. These skins unlock automatically after completing specific levels. Each skin changes the character's appearance in battle and adds special effects. The game is divided into two parts. The main game includes the first part, while the second part will be released later as DLC.