Friends Vs Friends Deluxe Edition
A bundle fit for the ultimate Friend! Purchase the Deluxe Edition to get access to the base game of Friends vs Friends as well as three Premium Expansions. Dunk on your friends in the finest drip with exclusive outfits and cosmetics, unlocked by completing additional quests.