Hordes of Enemies Bundle
Hordes of Enemies bundle features dynamic action games where you engage in combat against hordes of enemies. Bestial Reception is a "roguelike shooter" in a bizarre radioactive world full of humanoid animals. In a radioactive wastelands and mutated biomes, animals are fighting for their existence and you are one of them! (Xbox and Windows versions) Exodus: Creepy Time is an exciting casual style game with elements of a simplified roguelike. An ominous journey through dark and gloomy locations awaits you, where every action you take has serious consequences. Survive in a world where darkness and horror lurk at every turn. Collect resources, upgrade your character and develop new skills to survive in this horror world. (Xbox One, Series and Windows versions) Pirate Bloopers is an isometric action game in the style of "time survival" where you take a control of a ship in the dangerous waters of the Pirate Bay. Your goal is to survive as much waves as possible. Brave sailors onboard are ready to travel. The sea is calling! (Xbox and Windows versions) Sky Survivors is an arena shooter roguelite. Choose from a variety of skills, unlock unique characters and weapons. Build «stairway to heaven» — a sky tower, each floor of which gives your character a unique bonus. Create your own overpowered build to survive against hordes of monsters! (Xbox and Windows versions) The Excrawlers is an action-RPG roguelike game in which you and other heroes will embark into the atmospheric dungeons and realms full of monsters and madness. Find out how you got here, complete all the challenges and defeat five deadly bosses to be able to escape this prison realm! (Xbox and Windows versions)