Tibetan Quest: Beyond World's End (Xbox Version)
"When you were seeing off your beloved niece three weeks ago as she embarked on an archeological trip to Tibet, nothing could have foreshadowed the dramatic events that were about to unfold. Only yesterday you received a mysterious letter from which you learned that Larisa and her crew had gotten lost in a snow storm. Without hesitation you leave your family estate to come to your protégé’s rescue. The inhabitants of Lhasa's Tibetan temple guide you toward the legendary city of Shangri-La where Larisa and her expedition were last seen. Discover what really happened in Shangri-La and what secrets are hidden in the labyrinth beneath this ancient city brimming with magic. Beat the obstacles and puzzles, face the supernatural powers dwelling in the vast corridors, and find the clues about your niece's disappearance. Will you find the courage to travel to mysterious Tibet? Will you face the dangers lurking in Shangri-La to save your family beyond the world's end?"