KINGDOM HEARTS III + Re Mind (DLC)
Players who preorder by 11:59 PM on October 7, 2026 will have 48 hours of early access. *This product is also included in other bundle sets. Please ensure you do not purchase the same content more than once. ●Platform-exclusive Keyblade "Phantom Green" with purchase! Sora is joined by Donald Duck and Goofy in a journey to stop the nefarious Organization XIII and reunite with his friends, Riku and Kairi. Through the power of positivity and friendship, Sora, Donald, and Goofy prevail against tremendous challenges and persevere against the darkness threatening iconic Disney and Pixar worlds. Also includes Re Mind - the other side of the tale that unfolds during the climax of KINGDOM HEARTS III. In this additional chapter, Sora travels to the Keyblade Graveyard determined to rescue Kairi and discovers truths that he never could have imagined.