Sacrifice Your Friends
A Mad Party Brawler Sacrifice Your Friends is a 1- 4 players fast-paced party brawler in a cute cartoon horror style. Use various weapons, battle your friends, grow your cult of the Old Ones, and embrace insanity as you try to survive in a chaos of dangerously dynamic environments. A guided tour of the universe of H. P. Lovecraft Chaotic, fast-paced, accessible but hard to master, Sacrifice Your Friends presents a fresh take on the H.P. Lovecraft horrific mythos that lets you experience its stories with your friends. Take a tour of strange adventures and mysteries inspired by Lovecraft stories: Explore the depths of the Mountain of Madness, escape the fish-folks mob of Innsmouth, find your way through the catacombs of the Nameless City, and much more. Grow your Cult and show your devotion Choose a Cult to offer your sacrifices and wake its Elder One. Unlock weapons with unique dynamics for exciting new ways to play. Turn your spoils of victory into silly player customization. Test your friends' skills in multiple eldritch game modes and prove yourself the ultimate cultist of the Great Old Ones!