Sanctum Push is a charming pixel art sokoban adventure where you play as a brave paladin pushing enemies into their rightful places to restore peace to a corrupted castle. Every move counts, plan carefully, position your foes, and clear each room to advance through the sanctum’s ever-changing halls.