2064: Read Only Memories
Neo-San Francisco, 2064 AD. Your life as a struggling journalist is interrupted by the world's first sapient machine, a ROM (Relationship and Organizational Manager) named Turing. Together, you and the quirky robot will encounter a colorful cast of locals and overcome challenges as you uncover the city’s secrets behind the overlapping futures of technology and humanity. Can you survive in Neo-SF? Or will the mystery go unsolved?