Evolve
NOTE: All multiplayer servers for Evolve will shutdown on September 3, 2018. After that time, all game modes and features requiring online servers will no longer function. You will be able to play single-player or peer-to-peer multiplayer after the servers shut down and will keep all content you have purchased. For more information and an FAQ regarding the server shutdown, please visit support.2k.com. Evolve is a true next generation multiplayer shooter featuring addictive adrenaline-pumping 4v1 action. One player-controlled monster must evade and outsmart a team of four uniquely skilled playable hunters. Evolve and overpower as the monster or team up and out number as the hunters. With endless combinations of hunters, monsters, maps and game modes to choose from, no two hunts will ever be the same. It’s survival of the fittest and any side can win. CHOOSE YOUR SIDE. The Broken Hill Mine map features a deep labyrinth of mining caves, full of shortcuts and dead ends for ambushes. The Broken Hill Foundry map features a new industrial biome with more man-made architecture, packed with new breakable environmental objects and vertical combat areas.