Pneuma: Breath of Life
Pneuma: Breath of Life is an enthralling first person puzzler putting gamersโ minds to the test in a visually stunning world using Unreal Engine 4 and Physically Based Rendering. Pneuma provides players with a sense of awe and a relentless determination to solve every puzzle and progress through a narrated story of self-discovery, exploring the fundamental nature of being. This is the first person puzzler of 2015 which is designed to force players think outside the box and explore beyond what they know as reality. Play as a god, โPneumaโ, and listen to his comical self-obsessed inner monologue whilst he takes you on a journey exploring and traversing his puzzling world. Rack your brain and progress through a series of environmental challenges that require perception, observation, and lateral thinking skills to succeed. Lift bridges, rotate platforms and move entire buildings all with the power of your mind. This game isn't about your skill with a controller, it's about how you perceive and analyse situations. Push your brain to its limits in this exciting new first person puzzler as Pneuma contemplates the nature of reality and you explore the ontological mystery of the Breath of Life.