ARCADE GAME SERIES: GALAGA
First appearing in arcades in 1981, the masterpiece GALAGA finally comes to Xbox One! Move the fighter left and right, and destroy the waves of incoming aliens in this space-age shooter. Destroy all the enemies to advance to the next stage! Retrieve a captured fighter and combine into a Dual Fighter! Try your hand at Challenging Stages that appear after every few levels, and aim for a perfect score! With multiple enemy formations, the high-risk, high-reward of the Dual Fighter, and the Challenging Stages, there's plenty here for even the most hardcore players! This latest port comes with scanline and sound settings, and the option to switch between the old and new versions - perfect for true fans of the game. Experience the shining star of 80's arcades for yourself!