Bedlam - The Game By Christopher Brookmyre
Pitched as a shooter for those who survived online gaming in the 80s and 90s, Bedlam takes a look through an iconic time in online gaming serving up some authentic gaming nostalgia with up-to-date graphics and gaming features. Bedlam is set entirely in the first-person but will explore other game genres from a first-person perspective.