Teslagrad
Teslagrad is a 2D puzzle platformer with action elements, where magnetism and other electromagnetic powers are the key to discovering the secrets kept in the long abandoned Tesla Tower. Gain new abilities to explore a non-linear world with more than 100 beautiful hand-drawn environments, in a steampunk-inspired vision of old Europe. You play as a young boy who suddenly finds himself embroiled in a long-forgotten conspiracy, involving the despotic king who has ruled the nation with an iron fist for several years. Jump into an outstanding adventure told through voiceless storytelling. Armed with ancient Teslamancer technology and your own ingenuity and creativity, your path lies through the decrepit Tesla Tower and beyond.