Gas Guzzlers Extreme
Gas Guzzlers Extreme is a fast, furious, armed-to-the-teeth, trigger-happy shooter, shifted into top gear! Take a white knuckle ride in this crazily addictive combat racing game that features a ton of vehicles, weapons, upgrades, on-track bonuses and environments. Gas Guzzlers Extreme is an exciting new twist on the car combat experience with the addition of furious team combat battles. Start out with low performance vehicles and rapidly work your way up to high-performance models, by earning money in a series of hi-octane races and arena battles. New game modes, tracks and vehicles are unlocked as you progress through the game. Along with developing your driving and fighting skills, you can spend your hard-fought cash, customizing your vehicle to match your clan members or pimping your ride for the road to glory! But there are always more challenges ahead, as a zombie apocalypse has taken over! Normally this would be bad news for humanity, but not for you! Armed to the teeth in your rig, and with insane power-ups littering each arena, you should be more than capable of obliterating the hordes of the undead. But be aware, these brain-munching dudes fight back, and have weapons of their own, plus running over too many of them will make your wheels slip in gore, resulting in the inevitable feasting… urr on you that is... Gas Guzzlers Extreme is Packed with tons of unique humor, personality and above all, content! The game includes 12 game modes, 42 tracks, 12 arenas, 8 different environments, 21 customizable and upgradable cars with 12 unique weapon types and 22 distinct zombie variants to wreak havoc and total carnage!