World II:Hunting Boss
The Xbox One version of The World 2: Hunting BOSS is created by Guangzhou Good Games and Taiwan OXON Game Studio. It’s a single-player game with the same IP of the classic The World OL, another member in the works of Guangzhou Good Games. It features the simple and quick gameplay: players will face the final BOSS directly without fighting previous troops and instances.