MGS PW HD
The Games on Demand version supports English, French, Spanish.1974The Peace Walker IncidentThe era is the 1970s. Big Boss has stationed his "Army without a Nation" in Colombia, South America, where he is approached by visitors from Costa Rica-- "a Nation without a Military." In the wake of the Cuban Missile Crisis, Latin America became key to maintaining the power balance between East and West. But now, a mysterious armed force threatens to disrupt this balance. To preserve peace and neutrality in Costa Rica, the "Soldiers without Borders" move into action. In time, they would come to be known as the founders of "Outer Heaven."