Reagan Gorbachev
The year is 1986. Cold War leaders Ronald Reagan and Mikhail Gorbachev have been kidnapped by militant extremists. Once rivals, now they must cooperate… or die. Armed only with their fists and samurai swords and poison darts and pistols and shotguns and fully automatic assault rifles and grenade launchers and miniguns and bazookas some other guns – sneak, slash or shoot your way through an army of mercenaries. Save the world from nuclear apocalypse. Reagan Gorbachev is a top-down action stealth game for one or two players (local co-op.) Features: - 32 levels of deadly mayhem. - Play your own style: Guns blazing, stealth, speed run, strategist - Best time leaderboards - Local co-op. Teach your friends what really happened in 1986.