Grim Dawn: Definitive Edition
Enter a dark fantasy world where humanity is fighting for survival in this epic bundle that combines Grim Dawn and three sprawling expansions. Develop complex characters, collect hundreds of exotic unique items and make decisions that affect the characters you meet with permanent consequences as you explore a vast world filled with countless foes and massive dungeons. Ally yourself with numerous factions and become the bane of your enemies to face off against their most powerful agents in this epic ARPG adventure. Grim Dawn: Definitive Edition contains the base Grim Dawn experience and two sprawling expansion packs to enhance your adventures with new environments, enemies, and quests, hundreds of additional unique items, and three new character classes.