Vasilisa and Baba Yaga
A spooky adventure where Vasilisa's journey and service to Baba Yaga consist of a series of mini-games with a variety of gameplay mechanics. You will go on a journey with Vasilisa to the land of the dead to obtain the power of fire, which only Baba Yaga can give. Vasilisa already has a magical helper — a doll given by her mother. But this is not enough to deal with the evil stepmother. It is necessary to pass the tests of the mistress of the forbidden forest and prove to her that Vasilisa is worthy to receive the power not only from her mother, but the mother of all mothers — Baba Yaga.