Dark Dungeon Head Haze / Bear Mage Honey Sage (Bundle)
Play through two different journeys with the smart Thief and the wise Bear Mage! This bundle includes two games. Each game comes with 3 different versions, totaling 6 products in this package to be played on your Xbox One, Xbox Series and Windows PC! Games and versions included in this bundle: - Dark Dungeon Head Haze (Xbox One) - Dark Dungeon Head Haze (Xbox Series) - Dark Dungeon Head Haze (Windows) - Bear Mage Honey Sage (Xbox One) - Bear Mage Honey Sage (Xbox Series) - Bear Mage Honey Sage (Windows) About Dark Dungeon Head Haze: Dark Dungeon Head Haze breaks conventions in puzzle games by... turning off the lights!? In this 3D low poly isometric puzzler, your intuition and memory will be put to the test. Grasp the layout of the level at the start, because as soon as you make your first move, almost the whole path ahead will turn pitch black! Face 40 challenging levels / puzzle rooms filled with danger and darkness. The ground below you may fall; there are gaps that need to be jumped over; doors that stop your progress; and transparent blocks that need to be activated by buttons. But be careful, these same buttons can also activate spike traps! About Bear Mage Honey Sage: In this fun mix between puzzle and action platformer, create magic honey blocks to build your own path through the levels! These blocks glue onto anything they touch, becoming reliable platforms for the wise Bear Mage to jump on. Help him traverse the dangerous, but beautiful magical forest on his quest to collect more honey for his spells! The mage is clever as he is nimble! You can combine throwing honey blocks with double jumping to reach any height and get even the trickiest honeycombs. Beat 10 diverse levels full of intricate challenges that will test your brain power, as well as your motor skills!