Defending Camelot - Tower Defense Action
Fend off hordes of fiendish invaders in strategic tower defense combat! Defending Camelot is a tower defense RPG where you’ll take the role of King Arthur and strategically deploy your troops to fend off waves of menacing fiends. Choose from cards representing each unit type, placing archers and warriors of various classes on the battlefield to meet the threat head-on, while farmers and other support units earn coins to purchase more units or deploy magic to strengthen units’ defenses. Battle through a robust story campaign or test your skills with Endless mode! Visit the barracks to train troops or acquire new unit types from the shop, thus expanding your tactical options as battles get bigger and more challenging. Can you restore peace to King Arthur’s domain?