Lila's Tale and the Hidden Forest
In this classical-inspired 2D game, players will cross challenging sceneries with magical themes, join forces with forest animals and defeat enemies that are ruining the forest. Main characters Lila and Flee are also quite the duo! Discover the secrets of the Hidden Forest of Solaria, its woods, desert and frozen mountains. Venture together with Lila and friends!