Claim the Forest: Shape of Wolves (Xbox One)
Step into the forest and unwind in Claim the Forest: Shape of Wolves, a cozy puzzle game where adorable wolf-shaped pieces must fit perfectly onto the board. Pick up the pieces drifting calmly on river boats, rotate them, test positions, and discover the right combination to fill every single space. With 30 charming levels, the game blends just the right amount of challenge with a calm and welcoming atmosphere. Boards vary in size and shape, asking for attention, logic, and a sharp eye to make sure no corner is left empty. With no rush and no pressure, Claim the Forest: Shape of Wolves is perfect for players who love relaxing puzzles, cute animals, and the satisfying feeling of seeing everything fall into place. Follow the river’s flow, adjust the pieces, and turn the forest into the perfect home for your pack.