Strike Force 2 - Terrorist Hunt
A tropical paradise turned into a warzone. One of our agents was on the mission to investigate a para militarized terrorist organization lead by a former german secret service agent. We lost his tracking signal. The last message we got was his coordinates and request for extraction You are a member of the Strike Force Unit. Your objective is to rescue our agent and combat the terrorist organization. Gear up with a modern arsenal of machine guns, assault rifles, sniper rifles and pistols and fulfill your objective.