SuperMash
SuperMash is a game that makes games! Mash together two game genres to get a completely unique new game each time, then challenge your friends to see how they do! Jume’s game shop is in trouble, and she needs her brother Tomo’s help to save it! Mash together iconic genres to create never-before-seen gaming experiences. Jump through classic Platformer levels with a tactical Stealth character, fight as spaceships in engaging JRPG battles, and more! Anything is possible with SuperMash’s emergent game system, which creates a unique game every time you play. You can even customize your Mashes with the help of Dev Cards! Think the Mash you made is impossible? Share its MASH Code with a friend or streamer and see if they can beat it!