Neon Apex: Beyond the Limit
“On this shattered Earth of 2124, nothing is as it seems, but out on the track the truth is laid bare…” Welcome to the Neon Apex Open only to the most elite racers, both human and other, prove that you can handle breakneck speeds and perilous racecourses to win it all. Choose your Challenger Humanities finest have gathered to prove that a human mind behind the wheel will always be best. They’ll be up against cybernetically enhanced humans as well as AI driven androids. Gear up Choose from a variety of cars and bikes and tune them up in the garage with your winnings. Find the vehicle that fits your style. Feel the speed Get ready to be racing at over 200mph whilst managing your boost, dodging traffic and drifting your way to victory across multiple different modes. Chase the glory Compete for the fastest time in global leaderboards and establish your legacy.