Portal of Evil: Stolen Runes
The gates to another world will open soon! You can stop the impending disaster, but to do so at all costs to return the stolen stamps! Vanessa is the only heiress of Abraham Van Helsing, a member of the secret order of light guarding the peace of our world. And now it has to find a stolen the runes that were sealed the gate, behind which lurks an ancient evil. Vanessa comes to Italy at the invitation of Archbishop Benedict, also comprised in the order of light. Using clues left by his grandfather, she can open the doors to other worlds and times where it will have to seek the powerful printing. In addition, Vanessa learns how to relate this story with her mysterious visions and the ghost of a mysterious a hunchback. Key features: - 60 locations - 45 mini-games - 26 HOG scenes - 42 cinematics - More than 200 objects to use!