GameDi StudioPlatformer
In the Rune Crystal & Astro Adventure (PACK - 6 IN 1), you will explore 2 thrilling adventures, each with 3 different versions, totaling 6 products in this bundle. Each version has its own gamerscore to achieve! Games included in this bundle: Rune Crystal: Adventure is an action platformer with exploration and magic elements. Discover mysterious crystals, defeat magical creatures, and solve ancient puzzles as you progress through different worlds. Each level is filled with challenges and secrets to collect, providing a unique experience in every version. Astro Adventure: Core Hunt is a 2D platformer full of action where you must explore alien planets, survive deadly traps, and collect hidden energy cores. Running, precise jumps, and quick reflexes are essential to repair your ship and escape a mysterious world full of dangers. Both games will receive future updates with up to 5000 Gamerscore to unlock in total.