Fit and Grow (Xbox One)
Get ready to get your hands dirty and let your creativity bloom in Fit and Grow, a relaxing puzzle game where every planted piece can completely transform the board! Here, seeds and watering cans work together to create something bigger. Place the pieces carefully, make the plants grow, and watch as they expand into new spaces across the board. But be careful: the more your plants grow, the less space remains for your next moves. Planning the right moment to plant and water will be essential to finding the perfect solution! Across 30 levels, divided into 3 different biomes, new board shapes and piece combinations will put your spatial reasoning to the test. Each stage brings a small challenge to solve, encouraging you to think several moves ahead and discover how the growth of a single plant can completely change your possibilities. And there is no need to be afraid of making mistakes! With Undo, Hint, and Restart always available, you can experiment with different strategies, undo a move, or get a little help when the solution seems hidden among the leaves. There are no timers, pressure, or rushing. Just you, your pieces, and a board waiting to bloom. Observe the space, plan your moves, plant your seeds, position your watering cans, and discover the perfect combination to fill every corner. Plant with strategy, water with intelligence, and make every level bloom!