Aureole - Wings of Hope
Speed merges with precision in this celestial adventure! At sonic speeds, Aureole - Wings of Hope takes platforming to the literal skies! Join Ramila and Ryleth on their crusade to reclaim their home from demonic forces in this unique physics-based side-scrolling game. Turn into the fastest halo ever! Join Ramila and Ryleth on their high-speed crusade to reclaim their home from demonic forces in this unique physics-based platformer. Master precision movement as you dash, bounce, and soar through levels designed to push you to supersonic speeds with smooth and responsive controls. Ages after the demons were banished, a new threat looms over the Heaven Kingdom. The demonic army has returned, stronger than ever, led by the self-proclaimed Demon King Lazel, who seeks to conquer the angels’ domain once and for all.