Anno 1800 Definitive Annoversary Edition
Unlock the entire Anno 1800 experience with the Definitive Annoversary Edition, which includes the following digital content: - The base game. - The Season 1 Pass. - The Season 2 Pass. - The Season 3 Pass. - The Season 4 Pass. - All DLC cosmetic packs including those released in 2023 as well as new ones coming later in 2024. - The Deluxe Pack including the Anarchist AI character, the soundtrack, a digital art book, and more!